loading...
سون فیلم | بروزترین سایت دانلود موزیک و فیلم
se7eN بازدید : 377 جمعه 20 دی 1392 نظرات (0)

دانلود فیلم جدید و بسیار زیبای من همسرش هستم

دانلود فیلم ایرانی من همسرش هستم

فیلم من همسرش هستم با کیفیت عالی DVD با لینک مستقیم به همراه لینک کمکی

” توجه : در صورت نارضایتی صاحب اثرلینک دانلود حذف می شود “

manhamsareshhastam دانلود فیلم من همسرش هستم

کارگردان : مصطفی شایسته

موضوع : عاطفی، اجتماعی

مدت زمان : ۹۰ دقیقه

محصول سال : ۱۳۹۰

فرمت : MP4  – MKV

حجم: ۳۶۰ -  ۷۸۰ مگابایت

خلاصه فیلم : شهلا (نیکی کریمی) از زندگی با همسرش امیرحسین (مصطفی زمانی) ناراضی است. امیرحسین دکتر موفقی است که با مرجان (میترا حجار) منشی خود رابطه دارد و شهلا هم از این موضوع با خبر است. تلفن هایی به امیرحسین زده می شود که به او هشدار می دهد که شهلا با مردی رابطه دارد اما…

بازیگران : نیکی کریمی، مصطفی زمانی، میترا حجار، لادن طباطبایی، امیر نصیری‌یکتا، مریم شیرازی، نیکا خسروآبادی، مریم عبدلی، شایان جلالی، محمدپارسا قراخانلو

 

دانلود فیلم


مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
دانلود جدیدترین فیلمهای ایران و جهان از سون فیلم...
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    بهترین کمدین؟؟؟؟
    شما کدام را می پسندید؟؟؟؟؟؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 239
  • کل نظرات : 136
  • افراد آنلاین : 5
  • تعداد اعضا : 37
  • آی پی امروز : 77
  • آی پی دیروز : 54
  • بازدید امروز : 380
  • باردید دیروز : 251
  • گوگل امروز : 1
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 2,881
  • بازدید ماه : 6,365
  • بازدید سال : 51,143
  • بازدید کلی : 343,791